برنامه هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 17 بازیکن را به تمرینات تیم ملی ب برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر مشخص شدند.
ترکیب تیم ملی فیتنس چلنج برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان مشخص شد.
اعلام دومین حریف تیم ملی فوتبال در فیفادی
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را  به زمانی دیگر موکول کرده است.
بهمن موتور، زمانبندی تکمیل وجه مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان‌بندی نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اصفهان- برنامه زمان‌بندی کامل دیدارهای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اعلام شد.
در این جدول زمان‌بندی شده مهلت نام‌نویسی و برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری نیمه متمرکز، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت مجزا اعلام شده است.
گروه میان‌پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۷ فروردین تا ۲۶ خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ این امکان دیده شده است.
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه وزارت صمت مکلف به اعلام برنامه زمانبندی عرضه همه خودروها شد، گفت: قرار بر این است تا عرضه خودرو در بورس کالا ادامه یابد؛ همچنین امکان دارد موضوع عرضه دائم و کامل خودرو در بورس کالا در شورای سران قوا مورد بحث قرار گیرد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
شیوه نامه و زمان‌بندی مزایده عمومی معادن کشور در قالب بسته سرمایه گذاری اعلام شد.
اعضای تیم ملی وزنه برداری مردان و زنان کشور در قالب سه گروه عازم رقابت های جهانی کلمبیا می شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش‌های متعددی از بلاتکلیفی والدین در ثبت نام سرویس مدارس در اثر عدم هماهنگی بین سازمانی در زمانبندی اعلام شده صورت گرفته است.
آتش‌سوزی در مخازن سوخت احتمالا موجب بروز یک بحران جدی انرژی در کوبا خواهد شد و در حال حاضر دولت این کشور برای کنترل تقاضای برق، جدول زمانبندی خاموشی‌های روزانه را اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ